Tacos.. Kommer vi lyckas?

Älskling kom, chokladbollarna blev lyckade och alla är vi glada! 
  Vi ska när som helst gå ut med Elsa, och sen ska vi försöka på nytt att laga en god köttfärs till tacosen.. Vi får se hur det blir men jag hoppas det kommer gå bättre än vad det brukar.
Jag börjar att hata den här vintern, det slutar aldrig snöa och när kommer värmen och solen!? 
 Typiskt som det är så har jag inte lika ont i näsa längre. Men det kommer väl tillbaka.. Imorgon är det bestämt att då färgar jag mitt hår!
Just nu så håller Andreas på att dansa och bära stora, tjocka Elsa. Killar har muskler dom.. Men har inte så mycket mer att säga så jag skriver mer senare <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

baby det vart bra och vi kommer klara det igen:D<333333

2010-02-22 @ 13:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0