Vitt, kallt pulver som kallas snö

Jag börjar att hata snö, jag och Andreas pratade lite på tunnelbanan och jag erkänner att i somras ville jag nästan dö för en riktigt vit vinter. Men nu ångrar jag mig, det är för kallt, för mycket snö och för många förseningar.. Vi väntade på tunnelbanan i ca 50 minuter när dom egentligen ska komma efter 4 minuter. Och i Enköping är den sjukt mycket snö på taken så jag blir nästan rädd att det ska rasa in. Usch!
  Nu är vi iaf i Stockholm, jag åker hem redan på Onsdag och älskling kommer efter på Fredag som vi vet just nu. Vi handlade med lite smått godis, en chipspåse hemifrån och lite nudlar som vi ska göra snart. Jag hade tänkt att duscha när vi kom hem men när man bor i lägenhet är det hårda regler..
I framtiden flyttar vi till något eget på Söder tycker Andreas. Haha. Men nu ska jag göra lite nudlar eller bara titta på nörden när han spelar.^^ Kommer nog skriva mer imorgon eller senare ikväll, vi hörs <3!


Världens gosigaste katt, men med jätte långa morrhår!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Mer sommar åt folket:D jag sa ju att vi inte skulle ha vinter det vet du ju:O

Får hoppas på att det är slut snart:)

Du är världens bästa älskling:D<33333333333

2010-02-22 @ 13:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0