Wrap your love around me

Nu är jag übertrött, svullen och har jätte ont.. Jag vill bara gå och lägga mig, och det är exakt vad jag ska göra nu! Sen blir det troligen ett avsnitt av Lipstick Jungle och några mackor till det så väntar jag in älskling i telefon så ska vi sova. Imorgon blir det skola från nio till tolv. Efter det ska jag försöka städa lite, om jag har orken vill säga..
  Jag har(som säkert många andra) verkligen en stor sommarlängtan! Men vi får vänta... Blöööh!
Nu går jag och missen och mackorna och lägger sig. Sov gott, vakna flott <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vi ska göra så mycket i sommar älskling:D

jag älskar dig:D<333333

2010-02-17 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0