Bullar som rullar!

Först vill jag bara säga grattis och tacka bästavän för tre dunderbara år! Och till dom som kommer ofc.
     Idag har jag inte haft tid att blogga, jag och min älskling har kollat på dansuppvisning och sen fikat/ätit middag med Jennifer. Det har varit jätte trevligt! Imorgon är det dags för skola igen, börjar 09.50 och slutar lite efter två någon gång. Känns som det kommer bli en ganska så lugn och skön vecka som kommer. Hoppas bara att det inte blir för mycket plugg.. Heh!
Men när som helst är det väl dags för att gå upp och lägga sig med älskling. Jag har börjat gäspa nu så han ska väl få slippa bära upp mig ikväll ;)
    Slänger upp några bilder som jag och Andreas tog igår, vi hörs imorgon på morgonen eller efter skolan. Ha det bra <3!


Du är mitt livs stora kärlek, jag tror på oss och jag tror på vårat förevigt!
Jag kommer aldrig släppa taget, jag älskar dig mest.
Inte ett du, inte ett jag, bara ett vi - förevigt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0