Fixat och klart!

Jag har ungefär blivit klar med allt jag måste göra idag, ska bara gå ut med hunden, bada och städa lite. Sen så! Och plugga in glosorna, men det gör jag i badet ;] Imorgon blir det en kort skoldag igen, och sen klippa mig sen tillbaka till idrotten. Sen hem, promenad med vovven, äta lite, tåg till Stockholm.
    Kom också på nu att jag måste börja packa ikväll. Men det går ju snabbt..
Nu tidigare i min dag. Ja, det har varit en dag i skolan men ganska såå skönt eftersom varje litet tillfälle sprang jag och gjorde allt som behövdes. Ingen rast inte! Sen på svenskan tittade vi på en Norsk film och Ken(ovanligt..) skrattade igenom heeela filmen! Haha, sweet. Sen hände väl inegt mer "speciellt" jag gick hem i kylan också, bra gjort! :]
Nu ikväll har jag tittat på tv, fixat lite med datan och fixat en sak till älskling! Vill åka till Stockholm nu, jag älskar Stockholm! Härlig stad, kanske inte världens trevligaste folk men men..^^
    Nu ska jag ut med hunden så hon får göra sina snuskiga behov, haha. Skriver kanske mer ikväll, puss<3!




Får bli en bild på älskling och en på älskling hunden!
Säger bara en sak: Tur att vi inte har kvar den sängen!
<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hur ska man tolka det sista tycker du? xD <3

2010-01-28 @ 21:15:18
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Baby du kommer till stockholm idag ju:D och vi ska bara hadet mys hela tiden:D

Jag älskar dig nu och föralltid!!!!!!!!<333333333333

2010-01-29 @ 13:00:16
Postat av: Andreas

Andreas älskar sin Rebecca mer än något annat i hela denna värld<3333333333333

2010-01-29 @ 13:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0