För varje vecka som går blir det mer och mer speciellt

Idag gick jag och älskling upp vid halv två ungefär och åt frukost, tittade på tv och hade det riktigt mysigt. Sen fixade vi och efter det gick vi på en härlig promenad och kom in vid 19.00 ungefär och då var det dags för tacos. Efter det har vi bara tittat på tv, ätit godis och haft det jätte mysigt! Imorgon(17 Januari) har jag känt bästavän i 3år!! Helt sjukt, tiden har gått så snabbt!
     Men nu sitter jag här med min älskling bredvid och vi tittar på en skräckfilm(ofc..!?) hm.. Det är väl ganska så äcklig men jag klarar mig med han :')
Imorgon hoppas jag att få träffa bästavän och ta en lunch/fika med henne och kanske titta på dansuppvisningen på Joar. Så länge får ni ha det bra så hörs vi imorgon bitti(haha typ vid ett..) <3!
       Andreas Svensson, för varje lördag som går så blir min kärlek till dig större och starkare. Förö lördagen den 1Augusti var den lyckligaste dagen i mitt liv! Därför är varje lördag speciell och jag blir lyckligare. Och jag viil att du ska veta att du är den enda för mig, jag älskar dig och jag kommer aldrig lämna dig! 


Oavsett vad som än händer, så finns jag alltid här för dig bästavän!
 Jag älskar dig och står alltid vid din sida,
 du ska aldrig tveka! <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag litar på dig och jag älskar dig mer än något annat!!!!!<333

2010-01-17 @ 00:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0