Ibland vet jag inte vad jag gör för att förtjäna en sån underbar människa som dig.

Helt otroligt..! När jag vaknade upp imorse var min mage väldigt arg på mig och det blev inte bättre heller.. Men jag tänkte att det är inte sån jobbig dag idag, tre lektioner och ganska roliga också men tyvärr så klarade jag inte ens att gå till skolan.. Såå typiskt. Och just nu har det bara blivit värre. Men imorgon blir det skola och ska då få höra lite om alla kurser och sånt som vi måste välja innan Februari. Det blir nog bra!
    Annars så kommer det bli en bra vecka;
Tisd: Kurs-info. Slutar vid 14. Sen plugga.
Onsd: Går till 12, utvecklingssamtal, "spakväll"
Torsd: Älskling kommer, inget plugg som jag vet om.
Fred: Slutar 11.30 sen på kvällen ska jag och min älskling vara barnvakt! Sen helg! :)

Nu ska jag nog försöka äta något, kanske titta på någon film, vila och vänta på att mamma kommer hem! Skriver mer senare, pussen <3!


Bild från sommar-09 på grönan.
Sara, du var jätte duktig igår. Vet att du inte kan läsa det här
men Jennifer kan alltid hälsa det ;)
<3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är världens bästa älskling oavsett vad. Jag älskar dig<333

2010-01-19 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0