Känner mig som en clown..

Exakt, känner mig som en clown, som att jag bara har någon mask på mig på dagen och när jag är hemma eller med Andreas eller med Jennifer så kommer masken av och jag är som jag verkligen är.
      Nog om det va, jag har pluggat ett bra tag nu och har fått en enorm huvudvärk och känner mig helt konstig i kroppen.. Ogillar starkt! Imorgon får vi se hur det går, jag slutar 11 så det blir inte så jätte jobbigt iaf som tur är. Sen när jag kommer hem blir det ett skönt bad och fortsätta läsa boken som ska vara utläst tills på tisd.
     Annars idag hände inget speciellt, men när jag gick till skolan vid halv ett ungefär så började mitt hår bli till is, även fast det inte var så himla kallt ute. Jag gillar verkligen inte det här vädret.. Vill ha sommar!!
Nu ska jag väl ringa Andreas, prata lite med han och somna till en ny kort och skön skoldag imorgon. Juste! (Andreas) Vi ska på dop, (Axels) den 13 mars! Suit up älskling, nejdå.. Haha! Men nu blir det slut på skrivandet. Sleep well ;]

Den söta underbara Axel! <3



Det är ni som vet hur insidan ser ut. Tack för att ni finns, jag älskar er mer än någonting annat!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

i will never let you go <3

2010-01-13 @ 20:26:47
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det är samma sak för mig älskling du vet vem jag är. jag älskar dig nu och förevigt<33333

2010-01-15 @ 08:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0