Klick säger kameran

Nu har jag laddat in ungefär hälften skulle jag chansa på av alla ca 800 bilder på kameran! Haha, hade bilder sen augusti t.o.m! Där ser man ;] Men batteriet dog så resten kommer senare. Men tänkte slänga upp en hel hög med bilder bl.a på mig och Jennifer och kanske någon på Andreas :*
     Har precis kommit in från en promenad med hunden, och efter jag slängt upp bilderna ska jag vila och kanske somnar... Heh, men om någon timme kommer Andreas så jag ska väl gå och möta han :] Nu kommer bilderna <3!

SE OCH NJUUUT!! (klicka på bilderna!)

     
Min kärlek, jag älskar dig Andreas! Släpper aldrig taget



 



     



     


Bästavän, jag hoppas du vet att jag alltid finns här för dig
och jag kommer aldrig lämna dig!
Jert och Bert kämpar tillsammans, genom allt!
Jag älskar dig, min underbara bästavän - min andra halva <3

 
Tack för att ni två finns! Ni gör livet värt att leva, jag gör allt för er. Ni är bäst! (L)
- Jennifer Hellberg och Andreas Svensson!

   

Kommentarer
Postat av: Jennifer

"WOHO" hahaa, september<3 vill ha hårfärgen igen, ja!

2010-01-25 @ 17:27:30
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

du tog bilder på mig när jag sov:O jag är en bad santa:P:O jag och vår bebis:D finaste bilden på honom ju:D fina bilder på dig och din bästavän också jag älskar dig nu och föralltid babygirl:D<3333333333333

2010-01-25 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0