Två elefanter balanserade..

..På en liten spindel-tråd, det tyckte dom var så intressant,
så dom gick och hämtade en annan elefant!

Den låten har jag gått runt och haft i hjärnan heeela dagen!
Nu är jag hemma hos älskling. Efter en kort dag i skolan, klippning och fullpackade tåg + tunnelbanor.
Och en liten sovstund också ;] Vi ska strax in till stan och gå på bio, Instängd 2 blir det.
Det snöar för fullt här i Stockholm! Och har fått ansiktsmasker, 5 st faktiskt och sen har vi två söta kuddar här också, en speciell kudde till mig, en nackkudde, det tackar jag för älskling!!
Nu måste jag springa på toaletten, haha. Skriver mer senare ikväll, pussen<3!






Kommentarer
Postat av: Andreas

Bad santa:P Baby du har sagt att du behöver en nackkudde då ska du få en nackkudde:D och du ska få en spa dag:D

Jag älskar dig älskling:D!!!!!!!!!<3333333333

2010-01-29 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0