Tvivla aldrig på min kärlek till dig!

Kvällen har varit helt underbar, lugn och skön med massa mys med älskling! Svante gjorde även oss sällskap så vi "lanade"=spelade massor av Bolibompa spel, hell yeah! ;)
    Nu har jag och Andreas ätit lite mackor och tittar just nu på Scrubs på tvn. Jag tror jag inte att jag har varit så här lycklig på länge, känner sån enorm glädje bara att sitta bredvid eller bara att kolla på Andreas. Jag tror på oss och jag vet att det är förevigt!

Och imorgon är det dags för skola igen då. Har nog inget speciellt att plugga mer den här veckan, skönt. Men i helgen blir det lite plugg. Sen ska jag försöka prata med Jennifer om vi kan träffas på söndag och fika eller så? :') Det är ju liksom 3 år för oss på söndag, hell yeah baby!!
    Nu måste jag mysa med min älskling för blir så sugen att krama så hårt jag kan eller iaf försöka krama så hårt jag kan tills han gå sönder för jag älskar han så mycket! (L) Hörs senare darlings!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens bästa flickvän och jag kommer aldrig tveka på din kärlek, vi är världens bästa oavsett vad.

Jag älskar dig förevigt<333333333

2010-01-14 @ 11:04:06
Postat av: Jennifer

HELL YEAH I'M REDAY, jag älskar dig bästaväään!

2010-01-15 @ 15:35:07
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0