Våran kärlek får världen att snurra

Min baby och jag låg och sov i någon timme och vaknde upp till lite mat. Och idag har det varit en riktig skön skoldag, och imorgon blir det bara bättre! Har även en/egentligen två till bästavän <3! Nu tittar vi på tv, och älskling har tjockisen(även kallad hund) i sitt knä. Slänger upp lite bilder som jag tog medans Andreas sov, heh..  
       Jag hoppas han inte blir sur :$ Pussen, hörs senare ikväll :*
P.S. Lägg märke till den ursnygga tröjan som jag fick av Bästavän i somras!



Ett bra förhållande känns igen på att det alltid kan bli bättre - och alltid blir bättre.


Kärleken får det hårdaste hjärta att mjukna.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0