Fucking ensam

Har inte känt mig ensam på länge, har de senaste veckorna haft någon bredvid mig på dagarna. De gjorde att veckorna blev mindre jobbiga. Men usch så ensam jag känner mig nu. Vill ligga i älsklings knä igen, känna när han bar in mig till sängen och pussade min panna och bäddade in mig när jag mådde så dåligt och låg bredvid mig och höll om mig hela natten. Känns konsigt att ligga i min lilla säng med datan på magen och ingen här. Bara jag. Ibland vet jag inte själv om jag förtjänar en sån bra pojkvän som han är, han behandlar mig som jag vore det dyrast i världen. Jag vill bara vara en bra flickvän för att göra honom nöjd och lycklig, som han gör för mig. 
  
I min ensamhet ska jag kolla på O.C nu iaf. Imorgon väntar packning och lunch på stan. Just(!) jag är stolt över mig själv, jag skrev packlistan ikväll medans Sex and the city var på. Ska leta efter en satc-box i Gbg! Sov gott sötmöss.


Ibland vet jag inte om jag förtjänar någon som är så snäll och underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0