Nu så!

Nu kan jag uppdatera mycket mer än tidigare, jag jobbade sista dagen igår och har nu sommarlov i 6 veckor! Grymt. Fast hon som ägde dagiset tyckte att jag var så duktig så hon frågade om jag kunde vara barnvakt åt hennes barn ikväll, självklart sa jag ja och ska dit runt tre tror jag. Jag får även 50kr i timmen, inte dåligt! Innan jag ska till dom så ska jag, Andreas, mamma och Bea möta min andra syster Mia på stan för en fika, ska bli trevligt. Hon är i Sverige under helgen så får passa på att vara med henne. På söndag åker vi till Stockholm igen och någon dag i nästa vecka ska jag och Jennifer tälta, får se hur det går men ska bli kul som vanligt. Nu ska jag strax hoppa in i duschen, vi hörs lite senare.


Så här såg det ut förra gången vi tältade.
I nedförsbacke, inga tält pinnar, men vi använde stenar, en gummibåtspaddel och snöre och bestick..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0