Idag

Idag är det 10 hela månader sen 1 augusti, jag blev kär i dig redan dagarna innan så det var en riktig dröm att få falla in i dina armar, bara stå och känna dina pussar på mitt huvud. Jag tänker tillbaka på den dagen flera gånger varje dag och varje gång så blir jag lika varm och lycklig som om det vore idag. Du är den jag älskar och du är den som alltid kan få mig att må bra och le. Jag vet inte om någon annan kan det som du kan. Att du alltid tror att allting du ger mig måste vara perfekt, är fel. För om du bara är hos mig så gör du hela min värld perfekt. Jag älskar känslan i lördags när vi låg på gräset och bara kollade upp i den klarblåa himlen och du la din hand på min och sa att du älskar mig. Det gjorde mig varm i hela kroppen. Att få vakna och somna tillsammans med dig går knappt att beskriva hur tryggt det känns. Du gör mig till den jag är och om det inte vore för dig så hade jag inte varit den jag är idag. Min kärlek till dig är oslagbar, våran kärlek är oslagbar. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag gör varje dag och som jag har gjort i 306 dagar idag. Jag kan lova dig att jag aldrig kommer såra dig, jag kommer aldrig lämna dig och jag kommer aldrig göra illa dig. Aldrig, det finns inte. Men förevigt - det är vi.
   Jag älskar dig Andreas, du är min lycka och kärlek. Du gör mig trygg och det kommer  du alltid göra. Du lyckas med allt du gör. Du är min framtid, jag älskar dig, bara dig.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

JAG GILLAR DETTA SOM VANLIGT OCKSÅ. grattis :D <3

2010-06-01 @ 11:49:13
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0