Inget internet

Internet slutade funka igår men nu är det tillbaka. Igår åt jag en jätte god sallad till lunch tillsammans med min man på hans jobb. Skulle sola under dagen men jag tyckte det var lite för kallt, hehe. Jaja, idag är det nationaldagen med underbart väder! Skulle gå ut och sola nyss men solen är inte på någon av balkongerna än. Andreas kommer hem om tre timmar och då ska vi fixa lite, sedan åka in till stan, kanske ta en lunch på någon uteservering och glass(!!!) och kolla på lite firande. Innan vi åker till Enköping ska vi också till min bror och hälsa på. Vi hörs lite senare, ha en bra dag!


Randombild


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du är så jävla fin! I miss you <3

2010-06-06 @ 13:39:26
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0