Jag är fri, som fågeln.

Nu är jag ledig, fram till skolavslutningen på fredag. Då kommer jag lämna första året på gymnasiet bakom mig, kan man längta mer efter tvåan på internationella!? Jag pratade med min mentor idag och tvåorna(som blir treor nästa år) på internationella ska få åka till New York. Grymt avundsjuk, men jag lovar att vi kommer åka till någonting som är bättre, om det går! Just nu ligger jag i sängen och är inte på humör för något. Bara chokladbollar som jag skulle bakat men så blev det inte. Jag ska göra lite knäövningar och sätta på One tree hill och försöka sova vid åtta hoppas jag.
   Dessutom längtar jag till älskling fyller år och vi ska fira honom. Jag längtar tills han får sin/sina presenter och vill kunna säga vad det är men kan inte.. Tror aldrig jag har varit så duktig på att inte säga något om presenter som jag är nu, fast jag säger nästan varje dag något om det. Haha, jaja bara vänta två veckor. Imorgon fyller Olivia år, stort grattis ska hon ha!


2008 tror jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0