Jennifer tar över för några sekunder

Hej allihopa! JENNIFER är här. Nu raidar jag Rebeccas blogg i hennes frånvaro
men jag hoppas att det inte gör nånting. Då kan min Spotify nämligen
vara illa ute och det får ju inte hända. Så hej och förlåt för att jag snor din blogg.
(Och nej, bilden är inte retard. Inte alls. Inte ens någonstans. Hej? Hehe)

REBECCA THERESE LUNDEVALL
jag tänkte bara säga att jag finns här för dig
du vet att jag gör det men jag påminner dig hela tiden
för att du aldrig får glömma bort det. du får heller
inte tveka - för jag finns verkligen här. du är min bästa
vän och jag älskar dig till tusen. eller en miljard gånger tusen.
varv runt jorden. och tillbaka igen. så att ja, jag finns här.
DU ÄR BÄST REBECCA, PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS!
/ jennifer hellberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0