kärleken är evig

Jag vill aldrig såra dig, jag försöker göra mitt bästa hela tiden och jag hoppas att jag lyckas någon gång iaf. Du är det bästa som har hänt mig och jag tror ingen förstår hur lycklig jag är för att det är vi, för att jag har dig vid min sida genom allt. För mig finns det inget slut, min kärlek till dig växer varje dag och det kommer den alltid att göra. Du gör mig lycklig och trygg varje dag, jag känner kärlek och glädje från dig varje gång vi pratar och varje gång jag ser dig. För jag vet att oavsett vad så har du alltid det lilla speciella som kan få mig kär, lycklig, trygg och tro på våran kärlek. Alltid vi baby, det finns aldrig något slut. Jag älskar dig mer än allt annat. Min kärlek, min framtid, min man, min Andreas Svensson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0