lastbilar

Jag vet inte vad jag kan skriva och inte skriva, hehe. Så jag skriver mer imorgon. Kan säga att lastbilar loooves us!

UPDATE:
Jag skiter i, som min man brukar säga! Jag skriver om dagen ändå liksom. Först var jag vid jobbet 7 och redo för en dag med alla små söta barn. Tara anföll mig som vanligt, lilla sötnosen! Dagen gick snabbt och kl två var mamma där och hämtade mig. Vi åkte till Max och åt milkshake och sedan vidare hem. Hemma packade jag väskan och åkte med Jennifer ut till Märsön. Vi pratade gamla minnen och skrattade, tog kort och gör det vi gör! När vi väntade på att mamma skulle hämta oss så satt vi på vägen och tutade på lastbilar som tutade tillbaka, snällisar! Och vi satsade pengar på vilken bil som var mammas, och aldrig hade vi rätt. Vi är grymt grymma!
  Idag har jag fått penicillin som jag ska ta 3(!!) tabletter i 5 dagar. Jag har jätte svårt att svälja tabletter men jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

lastbilar </3 hahaha jag blev så jävla rädd! LOVE YOU

2010-06-16 @ 21:01:27
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Jennifer

UPDATE: hehehe bilar är inte våran grej i alla fall ;) LASTBILAR däremot, rawr. PUSSPUSSPUSS

2010-06-16 @ 21:47:34
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0