måste..sova..är..inte..trött!!

Jag måste ju fan sova, ska upp 6 imorgon! Jag är inte ens trött, önska jag kunde spola tillbaka tiden och sova med baby. Imorgon kommer jag vara lyckligare, ha en lååång dag på jobbet men baby är där när jag slutat! Sen får jag sova med honom och vakna med honom på fredag. Han gör mig så lycklig som ingen annan kan!
  Men jag måste gå upp och försöka sova nu, det är viktigt med sömn hörni. Imorgon väntar en lång dag men även otroligt rolig. Sov gott!


Sånt här, är kärlek!


Kommentarer
Postat av: Jenniferrrr

love, oh, love, i gotta tell you how i feel about you 'couse i, oh, i can't go a minute without your love :D

2010-06-16 @ 21:55:51
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0