sur katt

Elvis(Elvis är min katt för inte er som har fattat det) är sur på mig och Andreas. Jag skulle släppa in honom i morse och då såg jag att han hade tagit en fågel och ätit mer är halva, så jag slängde vatten på han och sen fick han komma in. Han låg uppe och sov på rummet och sen öppnade vi dörren till baksidan, då kom han springade och ville ut. Men fågeln låg kvar på gräsmattan så jag tog honom i famnen och han kämpade som en liten dåre för att få komma ut. Älskling slängde ut fågeln i skogen, det som fanns kvar så att säga. Elvis blev sur och vi stängde dörren, då gick han in till toaletten och började dricka toalettvatten och tog Elsas vatten. Riktigt lite sur unge han kan vara ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0