vi tar båten ut på en..

Älskling sprang ut och skulle köpa chips tror jag. Själv ligger jag i sängen, lyssnar på hur träden blåser sönder och kollar runt på internet. Jag ligger också och smsar med Jennifer, vi har bestämt oss för att åka på kryssning i sommar, awesome dudes! Hoho. Jag älskar kryssningar, sjunga karaoke i baren, äta sig full på buffeer och springa runt på nätterna och ha roligt. Jag och Jennifer har planerat våran kryssning sen 2007, ca 3 år liksom. Nu är det dags!


Let's run to a kryssning


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jaaaaaa, nu äre fan dags hottie :D vi måste! LOVE IT love you <3

2010-06-13 @ 00:12:31
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0