Eget träningsprogram

Nu är det snart dags för mig och Andreas att sova. Vi ska upp redan vid 4 imorgon bitti! Men sen kommer jag ju såklart somna om eftersom jag har sovmorgon! 
  Idag har vi varit ute i snöstormen med hunden, ätit tacos och kollat på O.C. Har tagit en lugn och skön söndag, blev inget att träffa Jennifer heller. Men vi träffas iaf på tisdag så det är inte långt. Och nästa vecka blir även den sista veckan med godis för mig och älskling! Får se hur det går, men jag ska iaf försöka äta minst 1 frukt per dag från och med imorgon.
Men nu ska vi upp och lägga oss, vi hörs imorgon <3!
 - Idag ska jag få ett träningsprogram av älskling till mitt knä eftersom den "riktiga träningen" börjar om ca 3 veckor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med träningen :)

2010-03-22 @ 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0