heaven waits here at my door

En härlig varm oboy och två mackor skulle låta otroligt härligt om man mådde bra, jag tog upp det och la mig i sängen med datan på magen men då sa allting STOPP! Usch, just nu mår jag jätte illa, ont i knät och känner mig jätte svullen i halsen, som jag knappt får någon luft.
  Hade iaf vatten bredvid mig så det hjälpte. Och nu har jag även älskling i telefonen. Men vi får däremot se hur det blir med skolan imorgon.. Jag kan säga så om jag inte ska till skolan imorgon vet jag precis vad jag ska göra och även om jag ska dit vet jag ju. Men vi får se!
Imorgon ska jag även packa inför ännu en helg i Stockholm, jag älskar Stockholm enormt och ser verkligen fram emot varje helg där! Men nu ska jag sätta på något avsnitt av Scrubs och prata med Andreas så får jag väl säga sovgott allihopa <3!


Jag och hunden, vi "sover"


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ni är så söta älskling:)

Ta det bara lugnt idag:) stockholm älskar att ha dig här:D

Jag älskar dig<3333333

2010-03-04 @ 09:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0