I was made for lovin' you!

Vi är vakna redan nu! Bra jobbat, men vi somnade nästan i våra tallrikar igår, hehe.. Idag blir det mer shopping, JUSTE! Jag hittade lite saker igår, perfekt! En tröja, ganska stor modell, lite underkläder, ett armband och en sjal! Tror inte det var något mer. Men idag ska vi in till topshop så då kan jag gå loss, äntligen.
  Älskling sitter och spelar och jag ska senare på en s.k "superfrukost" har ingen aning om vad det är men det får jag ju se. Idag ska vi som sagt in och shoppa, äta ute på någon restaurang och mycket mer som ni får veta mer om senare. Nu ska jag heja på min babe, ha en fin dag <3!




Jag och min favorit bebis Elvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0