Jenniferebecca

Bilder kommer nu, Jennifer, det har bara gått två dagar och nu kommer bilder! Jag hoppas du är stolt över mig nu, mer bilder - mindre skrivnade, haha. Jag säger bara: ENJOY!
(Det kommer även beskrivningar, så ni andra förstår.)


- Say whaaat.. Hur gör man kladdkaka?!

- Jaa men det är väl inte så svårt *hihi*

- Ööh.. Ska det smaka så här..?!

- Inte vet väl vi, men vi är glada ändå!
1..

2..

3.. "Jävla kladdiga kladdkaka!"

4.. - Men Jennifer är GLAD ändå?!

5..

6.. - Vänta VAAA?!

7.. - Men usch...

8.. - Sad faces!

9.. Take a look at my girlfriend!
Jag älskar dig bästavän, du är underbar!
Jag finns alltid här för dig.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HÅHÅHÅHÅHÅ - JAG ÄLSKAR DIG SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR JÄVLA MYCKET!!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333

2010-03-25 @ 19:19:53
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0