Sekund för sekund - jag vill inte inse vad som hände

En lång och snabb dag i skolan med matte, samhällskunskap och historia. Allt gick ovanligt snabbt, säkert för att vi inte hade någon geografi. Imorgon har jag två prov, jag pluggade på hålan, på lunchen, när jag kom hem men inget stannar kvar i min hjärna. Jag försöker koncentrera mig men andra saker på tankarna, dumma saker, jag vill bara reda ut allt, onsdag. Men då är det ju bara en dag kvar i skolan, men skit samma! Den här veckan är det mest plugga som gäller, tills onsdag kväll. Då lägger jag bort allt! Just nu sätter jag bara sån enorm press på mig, hur ska jag klara 5 prov på 4 dagar? Plus tre inlämningsuppgifter, varför kan jag inte bara ta en sak i taget. Pressad.
  Nu sitter jag iaf med en lugn, sovande katt och hund bredvid mig, mat i ugnen och fotbollsmatch pågår - sekund för sekund blir det. Jag håller tummarna för vinst, vem gör inte det på sitt lag. Senare blir det nog lite smått och gott (toblerone och chips från igår!) tillsammans med ännu mera plugg. ÅÅH, jag fattar inte varför jag stressar ihjäl mig själv och måste bli klar med allt på en halv vecka.. Jag känner att jag behöver stöd, tack och lov för onsdag. Jävla tjatande om onsdag, jag är livrädd och vill inte ens ha onsdag?! Nej nu känner jag mig random, måste fixa maten och sluta skriva. Vi hörs senare, maten luktar - jag dreglar, haha! Nej men.. Jag hoppas ni har haft och har en bra start på påskveckan <3!


Jag ska inte låta dig, mig eller någon annan
få försöka krossa, pressa eller stressa mig.
Jag hoppas det inet är försent.
Jag vill ha erat stöd, men..
Var är du, var är ni?
Visa att du finns där, stöttar mig och är på min sida,
för just nu, behöver jag det som allra mest..


Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Tack! :)

2010-03-29 @ 21:46:58
URL: http://wikehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0