Shopping och.. Memma

Nu är vi i Stockholm, shoppat, ätit, sovit. Det blev den underbara tunikan från TopShop, en bh från H&M, AIK-biljetter, rekgel, godis och det var nog allt! Jag har precis smakat på min första memma. Det smakade inte gott kan jag säga!
  Snart blir det nog lite mat framför Let's Dance! Haha, jag älskar att reta Andreas när jag sitter vid datan och han inte kan göra något. Men iaf, när vi kom hem så la vi oss direkt i sängen och somna ganska snabbt. Men nu är vi vakna och ska kolla på tv och äta lite, vi hörs senare babes <3!


En gammal bild som jag bjuder på!


Kommentarer
Postat av: Andreas

memma är gott och du är jättesöt på den bilden:D

Vi är föralltid älskling:D<3333333

2010-03-06 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0