STåna!!

Haha, åh vad jag har skrattat och njutit av programmet "Sveriges värsta bilförare" det är grymt underhållande!
Som sagt, kollat på tv har min kväll mest bestått av tv och ja, det är väl det, hehe. Har även plockat fram kläder tills Stockholm, måste bara stoppa i det i resväskan! Packat och klart. Nu ska jag göra mackor och gå upp och sen om ett tag somna.
 Jag har fått mitt csn-kort av mamma äntligen. Så imorgon blir det shopping till 100! Men nu ska jag gå och lägga mig, kanske slänger inte en godnatt hälsning sen <3!

Ståna betyder även Stanna, en i SVB sa det och gud så kul det är!

Jag saknar faktiskt det håret jag hade på bilden..


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hahaha XD

Du kommer få tillbaka ditt hår älskling:)

Du är världens bästa flickvän:D<3333333

2010-03-05 @ 09:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0