Tack för att du och vi är tillbaka älskling

Om man har hittat en lycka, kärlek, glädje och trygghet som man känner sig säker, älskad och stark med så finns det inget som kan ta det ifrån en. Då kan man inte bli lyckligare och ingenting kan eller får förstöra. Jag har hittat det jag söker, jag har hittat allt det där som alla letar efter, tryggheten, känslan och känslorna och framför allt så har jag hittat den jag vill vara med nu och för all framtid.. Så jag låter dig aldrig försvinna från min, Andreas, aldrig!
Har pratat med älskling, jag hatade nästan allt som hände mellan oss i helgen men det är så grymt skönt att vi kan prata ut om det istället för att bara ignorera. Jag kommer aldrig någonsin släppa taget om honom, han är min styrka, min glädje och min kärlek! Och jag bara hoppas till tusen att det kommer vara vi i förevigt om inte längre. Jag skulle verkligen aldrig vilja leva ett liv utan min älskling, min kärlek och min underbara pojkvän!

Jag säger nu god natt för jag ska kolla på O.C och snart prata med Andreas igen, sov gott mina små läsare <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0