Thought it made me stronger

Jag ligger i sängen och har precis ätit upp mina mackor, druckit min oboy, pluggat inför matten och nu väntar någon film på mig, vilken det blir har jag inte riktigt bestämt än. Idag och igår har varit riktiga pissdagar! Jag sover inte en enda blund på natten, inatt hoppas jag minst på 3 timmar, då blir jag glad.
  Imorgon väntas en mycket blandad dag. Dagen kommer börja med ett matteprov och sen en till lektion efter det, sen går jag till Ungdomsmottagningen och är där i ca 1 timme sen hem vid hem, ner till stan till 16.30 så ska jag handla presenter till älskling sen fika med bästavän, Maya och Ken! Sen på kvällen blir det lite plugg och bara lugn och ro med tankarna, måste även prata med mamma om allt. Ibland känns tankarna så lätta men när men kommer till det ögonblicket så känns allt mycket svårare. Jag hoppas hon lyssnar iaf.
 Nu tänker jag sätta på min film och vänta på att Andreas ska sluta jobba så vi kan prata! Hoppas ni har haft en bra tisdag, sov gott <3!


Och bilderna jag skulle fixat förra veckan ska jag verkligen försöka fixa
imorgon, iaf innan jag åker till Stockholm så kan ni få se
massa otroligt, underbara och sjuka minnen från flera år tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0