Vill ha dig i solen hos mig

Igår kollade vi på Melodifestivalen och jag blev arg! Varje bidrag som jag sa "den tycker jag ska gå vidare" gick inte vidare! Så vi slutade titta mitt i allt, hehe.. Och sen kollade vi på filmen World Trade Center, den var riktigt bra även fast vi missade första halvtimmen av filmen då vi var ute. Sen kollade vi på O.C till ca 03.30 och då somnade vi! Men nu är vi vakna och redo för frukost, jag vaknade först imorse ungefär vid 9 men älskling sov då så jag tänkte att jag försöker väl fortsätta sova så han inte blir sur! Så vaknade vi nu, 13.00 och ska göra frukost och kolla på O.C.
  Senare idag ska vi väl till Vällingby, in till stan, shoppa lite, åka till Enköping och mer vet jag nog inte. Solen lyser fortfarande och det är vi glada för! Men nu ska vi göra frukost tillsammans, vi hörs senare <3!


Bild från 2008 tror jag, en härlig vårdag med bästavän!


Kommentarer
Postat av: Andreas

vart är våren:O men älskling det blt säkert något bra bidrag som vinner:)

jag älskar dig:D<3333333

2010-03-07 @ 13:39:21
Postat av: Jennifer

vår i skolparken <3 jag älskar dig. och saknar <3333

2010-03-07 @ 16:13:08
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0