Big news!

Åh jag fick höra så sjukt härliga nyheter! Min syster Malin är ju gravid med sitt tredje barn och det var beräknat att han skulle komma den 5e maj men gick över tiden. Och min bror skrev på facebook att Gunnar(ungen ska heta det) är på väg så jag ringde mamma och det är sant. Malin är på väg in till förlossningen!! Jag längtar efter att få se lille Gunnar. Men med den underbara nyheten säger jag godnatt!


Lilla Axel som jag blev faster till för ca 6 månader sen och imorgon blir jag moster för 3de gången!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

WWIIIIE! grattis världens bästa! <3

2010-05-15 @ 15:20:26
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktig miss på namnet!

2010-05-16 @ 12:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0