France

Jag ska hålla mig vaken till 03.00 ungefär. Baby kommer med bussen kl 2, herregud jag kommer ju knappast orka. I början av vårat förhållande kunde vi vara vakna till nästan 6 på morgonen och sova bort hela dagen, nu är vi vakna till elva på kvällen och vaknar runt 8-9 på morgonen, vi förändras mycket på 10 månader. Det är ju skönt att kunna sova som "vanligt folk" men jag vill kunna vara vaken längre.
  För att hålla mig vaken under natten som kommer så har jag chips, ramlösa, datan och tv och en mysig katt. Jag tittar på ESC och jag älskar Frankrikes låt! Haha, så skön ju. Jag och Ken hejar på den vettja. Men nu ska jag sjunga lite på den och hålla tummarna, just nu ligger Frankrike på 10e plats. Ha det bra! Vad hejar ni på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DANMARK lätt!!!!

2010-05-29 @ 23:34:33
Postat av: Anonym

turkiet, danmark elr tyskland

2010-05-30 @ 01:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0