I want it bad, a bad romance

Hej på er! Inte mycket bloggande idag pga det jag sa igår, jag och älskling sov bort nästan hela dagen plus var ute en rejäl promenad med vovven. Nu ligger jag nyduschad i sängen, älskling är nere och hämtar godis m.m och sen blir det film! Jag ligger och lyssnar på Lady gaga, inte någon av mina favoriter men låtarna har fastnat i mitt huvud hela dagen. Högsta volymen så blir allt bra i mina högtalare.
Imorgon ska jag på intervju om sommarjobb, så härligt att det äntligen kom, men ca 8 riktiga skoldagar kvar så känns det skönt om jag får jobba direkt efter.
    Nästa helg kan jag berätta lite om. Jag och älskling ska på Hannes student(Hannes är en kompis till Andreas, nästan som bröder typ) och den är på fredagen. På lördagen ska vi på Sex and the city 2, som jag längtar. Har hört blandade kommentarer om den men jag hoppas på det bästa. Plus att det är Stockholms maraton, men det tror jag inte vi kommer kolla på. På söndagen ska vi in till stan i Stockholm för nationaldagfirande och hälsa på bror, Johanna och finaste Axel.
 Nu kom Andreas så ha det bra nu!


Min snygga man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0