I will be strong

Idag har varit en rätt så skön och härlig dag. Vaknade upp med massa pussar av bästa. Skolan började elva men innan det var jag på intervjuv och fick mitt sommarjobb som jag ville ha och jag längtar faktiskt till att börja jobba nu! I skolan gick allting lugnt, pratade med rektorn, hade lugna lektioner och slutade tidigare och fick reda på att jag slutar 12.40 imorgon. Hur underbart låter inte det liksom? Och mellan 10-12 har jag håla. Medans ska jag på stan för att köpa saker inför helgen.
  Nu ska jag, mamma och syster åka till Max och äta!


Skolavslutningen i 9an med bästavän.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

JAG SAKNAR DET DÄR :( vår sista dag liksom... JAG ÄLSKAR DIG. och max, rawr.

2010-05-31 @ 18:08:32
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0