Nytt på nytt

Hello på er! Ja, som ni ser så har jag fixat, skrikit, surat, skrattar och pysslat om min blogg. Fan va sur jag blev först, höll nästan på att kasta datan ner på golvet för det funkade inte, men sen så! Egentligen har jag inte så mycket att säga. Tänkte mest skriva vad vi har köpt under dom senaste dagarna så får ni se bild på att på söndag troligen eller måndag.
- Jeansjacka från Gina
- Ljusrosa linne från Gina
- Klänning från Monki
- Tröja från Monki
- Tröja från H&M
- 12pack armband från H&M
- Bh från H&M
- Hårpackning, rakhyvel, smink från Kicks
- Ansiktsvatten från Clinique
- Film(snygg, sexig & singel)
- Tröja till Andreas
- Spel till Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0