Pricken

Hej hörni, förlåt för uppdateringen idag!.. MEN jag och älskling åkt till stan och var där inne hela dagen idag. Jag kom hem runt sju kanske och Andreas en halvtimme senare för han var och handlade. I stan köpte vi en bh och en tröja. Sen var vi på Östermalm och hälsade på, inte så många var där men ett par åtminstonde. Vi var där i kanske en halvtimme eller så. Och vi skulle egentligen gått på bio ikväll men vi hittade en film(Snygg, sexig & singel) för 19kr på en butik så vi köpte den och kör på en myskväll hemma sängen. Låter helt fantastiskt enligt mig!
   Jag är otroligt nöjd över allt vi har köpt under dom senaste dagarna, så lycklig man blir av shopping är nästan galet!
Just nu spelar älskling och jag kollar bloggar m.m på datan. Vi ska nog ta och äta lite nudlar snart för mer kommer vi säkert inte orka. Hoppas ni har haft en bra dag och vi hörs senare.


Ny tröja från monki för halva priset!
Och filmen för 19kr, hallelujah right!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

det är galet hur fin du är :)

2010-05-14 @ 22:19:22
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0