ta en yxa och hugg i mig

Usch, sån dålig dag jag har haft. Och jag känner mig redan stressad inför nästa vecka, känns inte ens som jag kommer kunna njuta av sommarlovet ett dugg. Har iaf alla inlämningsuppgifter klara och inlämnade, nu är det bara en hel del prov på mindre en 10 dagar. Åh, jag kommer behöva ramlösa smultron varje dag känns det som. Min mage värker, först hugger det till ungefär 10 ggr sen slutar det i ca 7 minuter sen kommer det tillbaka och är bara värre så jag knappt kan gå. Känns nästan som en yxa i mig som bara hugger till.
    Men nog med det, jag ligger i sängen redo för att sova men väntar på Andreas ska komma hem till sig så vi kan prata i telefon ett tag innan vi säger god natt - det är viktigt! Annars så ska jag sätta på O.C och försöka lugna ner mig. Ha en ostressad kväll!


Jag och Ken på klassresa i nian.(Robin i bakgrunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0