Aldrig första december

Ikväll känner jag mig riktigt ensam, det är bara spanska och tyska böckerna och spotify som hälsar på mig.. Känner mig riktigt depp. Kanske beror på att det är den första december imorgon. Jag älskar jul och vinter och speciellt december, men inte första, aldrig första. Fast jag och Andreas har varit tillsammans i 16 månader då, men han är på sitt håll och jag på mitt.
Imorgon vill jag träffa Jennifer, men får inte tag på henne. Och lille bästaste Ken är sjuk!? Han som jag har känt i två år, lite mer kanske, har jag aldrig sett sjuk! Idag när han kom in på spanska och satte sig bredvid mig och började prata lät han som en kråka som hade bomull i halsen. Han satt bredvid mig och grät(trodde jag) men egentligen var det inte meningen. Stackarn, bli frisk Ken och krya på dig!

Nu ska jag plugga...


Så här känner jag för 1 December.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0