Jag kommer först, mina val

Jag är helt slut. SACO-mässan idag som var intressant men matkön tog för lång tid så jag missade det jag verkligen ville se/lyssna på.. Men kom hem med en hel del information samt kataloger. Känner mig nöjd med dagen tillsammans nästan hela klassen samt andra elver från skolan. Nu gäller det att veta vad man vill göra efter gymnasiet... Tycker ungdomar gör många stora, svåra och viktiga val i sån ung ålder. Jag var osäker på gymnasiet, men hade sån liten tid, så lite information så valde det som var närmast och kändes bäst. Nu blir det skärpning, nu sätter jag mig först och vad jag vill.

Nu ligger jag i min SÅHÄR sköna säng, vilar men ska snart göra mackor och varm oboy till Kenza och Tyra show. Imorgon ska vi åka skridskor på morgonen sen blir resten av dagen, till fyra, skola. Sen blir det en"släktmiddag" här på kvällen. Hela gänget kommer. + ingifta/pojk-/flickvänner och kompisar. Fullt hus!


BÄSTA tjejgänget!
Nu är nästan alla splittrade, alla på egna vägar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0