Klappat och klar

Jag kämpar på med spanskan, känner mig så glad över att jag kämpar, ger allt och får bra betyg i spanska! Får väl ta mig till Spanien och prata på riktigt? Nej, skulle inte våga...

Nu ligger jag i sängen, rummet är helt släckt förutom min nya julgran/julträd som lyser upp. Den är riktigt fin, från Ullared, hehe... Lägger upp bild på den och lite annat smått och gott imorgon. Har även börjat planera mer och mer mina julklappsköp som måste göras. Pojkvän, mamma, bästavän, Elis, syster och Ken! Några är reda klappat och klart. Men iaf, imorgon väntar spanska och tyska. Sen går jag hem och vilar upp mig, ska titta på HImym nu. Sussa söt.


Men det finaste man kan få är väl äkta kärlek, att en person som ett hjärta slår snabbare för älskar en tillbaka minst lika mycket? Ja, och jag är världens lyckligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0