Makeover

Jag är inställd på att göra om mitt rum ju, tänkte berätta hur jag tänkt mig. En röd vägg och dem andra tre vita. Jag ska få/köpa en större säng, 120cm. Ha lite som ett kärleks tema, rött, hjärtan, vitt, romantiskt. Jag har hittat jätte fina saker på IKEA, lite möbler och annat, på Fina Hem som är en liten butik i Vällingby som jag är helt förälskad i! Jag ska köpa ny taklampa, fixa till min fåtölj, dra in en till garderob osv. Jag är jätte pepp att göra om, som hjälp har jag både min mamma och Andreas! Här är några av alla 1000 saker från IKEA.


Två olika säng bord jag ska välja mellan.
Vägghyllor, hade tänkt två eller tre stycken.
Taklampa med tre "spotar", billig, smidig och bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0