Mycket skola

Det har varit skönt att haft bloggen, facebook och internet/datan borta ett tag. Men nu ska jag vara tillbaka. Dock med tusen saker som måste fixas. Men jag tar allt i min takt, har många hålor varje dag i skolan så har massa tid då så det känns lugnt. Fast ändå... Ibland kommer paniken för att man inte hinner. Varje dag när jag kommer hem går jag ut ungefär 20-30 minuter med Elsa, sen sätter jag mig här och gör saker, pluggar osv.

Skolan är stressande men jag försöker stänga ute det och fokuserar på det jag tycker är viktigast just då. Idag har jag gjort två arbeten i Turism som jag är helt klar i. Stolt! Nu ska jag unna mig en varm filt, mysig hund och snöflingorna utanför. Jag ÄLSKAR vintern och när julen börjar närma sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0