R.I.P lejon katten

God morgon, mitt huvud kändes så tungt när jag vaknade så låg kvar och läste en bok i två timmar innan jag gick upp men inte blev det bättre för det... När jag gick ner så möttes jag av min lilla prins Elvis kom springades mot mig, perfekt start på en halv bra dag! Sen har jag bara suttit i soffan och pussat på honom.

Sen kom jag på att våran andra katt Tova blev avlivad imorse, han blev 18 år gammal. Han såg hemsk ut dom sista månaderna men när jag var liten brukade vi göra allt med honom. Jag och min syster Bea brukade lägga honom i våran dockvagn, klä ut han till stjärngosse vid jul försöka kasta i han i våran uppblåsbara pool och mycket mer. Han sprang aldrig därifrån, han bara låg där och såg sur ut. Och nu är han borta, men det var nästan som vi bara väntade på att han skulle dö av sig själv och han mådde dåligt nu i slutet så det var lika bra. Jag har kvar fina minnen med lejon katten Tova.

Nu ska jag göra frukost!


Elvis är min katt som jag fick i födelsedagspresent för 9 år sedan.
Han är världens gosigaste katt men är jätte rädd för människor och så är han bög!
Min prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0