Favorit ämnen i år

Samhällsredovisningen gick klockrent! Naturkunskapsprovet gled på och sen slutade jag. Och jag är seriöst, fy va bra allt gick idag! Förutom min lilla mage såklart. Nu sitter jag och pluggar tyska... Men ska göra någon macka och lite varm oboy. Ikväll blir det lite mer plugg och sova tidigt som gäller. I veckan ska jag även bevaka nyheterna till samhällskunskapen nästa vecka. Samhällskunskap och historia och spanska är mina favorit ämnen i år. Varför? Jo för då är det bara SPINT klassen som deltar. Och vi har fått mer info om vad vi ska göra, hur vi ska åka osv inför Budapest. Kan säga så här: 07.15 ska vi vara på Arlanda den 8e November. Lycka till till mig!

Hit kommer vi åka och bada i Budapest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0