Fri och lycklig

Jag är fri! Inget plugg under helgen, inget plugg inget plugg!! Jag är så lycklig just nu, sitter och slappnar av under en fin filt och tittar på snöflingorna som faller ner från himlen. Synd att det är för varmt för att snön ska fastna.. Jaja! Vet ni en annan sak då? Jag har fått min vackra converse väska! Gaah, och en marabou polka som väntar på mig. Men tänker nog spara den. Om ungefär 2 timmar är Jennifer här också, vilken underbar eftermiddag!

I skolan blev det strömavbrott sista timmen, lite knäppt. Så det var helt mörkt i klassrummet och vi skulle skriva en berättelse. Lyckat?


Ken, jag och flera hundra andra studenter ska på SACO-mässan i Älvsjö i November!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0