Fyra på fredagar

God morgon! Sitter i skolan och väntar på en 2½ timmes matte som ska börja.. Egentligen har vi idrott på fredags morgonen men inte idag tyvärr... Istället är det matte dubbel lektion. Kämpar till fyra på fredagar som är hemskt! Men det funkar med en otroligt bra klass. Tog med en vattenflaska till skolan så håller enerign uppe. Det är galet kallt ute, minus grader måste det ju ha varit! Och jag går fortfarande med skinnjackan, dags att byta?

Igår blev mamma jätte glad över mina presenter och hann även städa köket och dammsuga huset, iaf nedervåningen! Somnade runt halv tolv med katten i min famn. Riktigt mysigt! Nu ska jag plugga lite matte. Ha en bra dag!


Slänger in en bild från sommaren... Sol och värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0