Höstlovet är här

LOV! SÅ! SKÖNT!

Ja, vem blir inte glad när det är lov liksom. Igår hade vi jätte kul och fick med mig 4 saker hem som jag ska visa ikväll.
Idag jobbar Andreas sin sista dag på jobbet, ikväll åker vi hem till mig. Idag ska jag köpa svarta jeans och helst ett rött linne om jag hittar. Jag ska upp till Vällingby runt ett, då har jag ungefär fyra timmar innan Andreas slutar så det känns rimligt. Ikväll kommer vi ta det lugnt, slappa framför Idol med gott och onyttigt! Imorgon kommer vi sova ut, länge. Och på söndag åker vi till Solna och stöttar AIK när det är sista hemmamatchen. Riktigt bra helg, sen börjar ju höstlove. Inga riktiga planer än men det behövs inte alltid. Snart är det en vecka till Budapest också! Hörs efter duschen för nu ska jag titta på Kenza & Tyra.


Våran första bild. 2 Oktober 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0